FAQ - Často kladené otázky

Připravili jsme pro vás přehled často kladených otázek a odpovědí, případně informací o tom, kde odpovědi na vaše otázky naleznete. Máte-li jakýkoliv jiný dotaz, neváhejte nás kontaktovat, rádi na něj odpovíme.

Jak zjistím stav své objednávky?

Stav objednávky vám ochotně sdělí naši pracovníci zákaznického servisu telefonicky nebo e-mailem. Prosíme, abyste si předem připravili číslo vaší objednávky.

Jak mohu provést změny v již vytvořené objednávce?

Napište na naši zákaznickou podporu a sdělte nám, o jakou úpravu máte zájem. Výjimkou je změna registrace nákupu ze soukromé osoby na firmu a obráceně. Promyslete, prosím, jaké údaje vyplníte, později nebude možné je změnit.

Potřebuji pomoc s vytvořením objednávky.

Naši pracovníci zákaznického servisu vás ochotně provedou celým procesem objednání na e-shopu. Při zadání objednávky na e-shopu je nutné, aby zákazník souhlasil se zněním všeobecných obchodních podmínek.

Chci stornovat objednávku.

Vaši objednávku můžete stornovat telefonicky nebo e-mailem.

Nemohu se dovolat na infolinku.

Doporučujeme zaslat dotaz na e-mailovou adresu: info@eshopmania.cz

Jak mám postupovat při odstoupení od kupní smlouvy?

Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-shopu naleznete v sekci „Vrácení, výměna a reklamace”.

Jak zjistím dostupnost zboží?

Dostupnost zboží je uvedena na našich stránkách pod každým produktem.

Kde získám slevový kód?

Slevové kódy posíláme v rámci různých akcí v našich e-mailových nabídkách, doporučujeme vám přihlásit se k odběru našich newsletterů.

Přijde mi potvrzení objednávky a informace o odeslání zboží?

Po vytvoření elektronické objednávky obdržíte e-mailem její potvrzení. V případě nějaké nesrovnalosti vás bude kontaktovat operátor zákaznické linky. Informace o odeslání zboží vám bude zaslána e-mailem ve chvíli expedice zásilky. O stavu doručení zásilky vás bude následně informovat vámi zvolený dopravce.

Nepřišlo mi potvrzení objednávky, jak zjistím, jestli byla zaevidována?

Zkuste nejdříve zkontrolovat složky hromadné nebo spam ve své e-mailové schránce, může se stát, že vám potvrzení bylo doručeno tam. Stav a číslo své objednávky naleznete také ve svém profilu po přihlášení na našich stránkách. Pokud zde objednávku nevidíte, pravděpodobně nebyla odeslána nebo zaevidována v systému.

Momentálně se nacházím na jiné adrese, můžete mi objednávku poslat jinam?

U každé e-shopové objednávky máte možnost zadat individuální doručovací adresu, která se nemusí shodovat s adresou fakturační. Při jiné formě objednávky nám nezapomeňte doručovací adresu sdělit. Pokud si přejete změnit dodací adresu v již odeslané objednávce, kontaktujte, prosím, telefonicky naše zákaznické oddělení, operátorky ověří, zda je změna ještě možná.

Mám otázky k technickým údajům produktu.

Technické údaje jsou uvedeny přímo u nabízeného produktu v odstavci „Popis a parametry“. U některých produktů naleznete v záložce „Ke stažení“ montážní návod, popř. typový plán.

Jak dlouho trvá dodání zboží?

Zboží, které je skladem, předáme přepravci, který vám následně doručí zásilku zpravidla do 2 pracovních dnů. V případě platby převodem expedujeme zboží po připsání platby na náš účet.

Jak postupovat při změně způsobu dopravy.

Napište na naši zákaznickou podporu a sdělte nám, o jaký způsob dopravy máte zájem.

Potřebuji domluvit termín dodání.

Po expedici zboží vás bude přepravce informovat o termínu doručení. Přímo s přepravcem je poté možno dohodnout individuální termín.

Jak mám postupovat při změně způsobu platby?

Kontaktujte nás na naší zákaznické lince a sdělte nám, o jakou změnu způsobu platby máte zájem.

V balení chybí montážní návod.

Pokud jste nenašli montážní návod v některém z balení, naleznete jej v našem e-shopu na stránce produktu v záložce „Ke stažení“. Případně kontaktujte naše reklamační oddělení a naši pracovníci vám montážní návod obratem zašlou.

Jak mám postupovat při vznesení reklamace?

Jak postupovat při vznesení reklamace naleznete v sekci REKLAMACE.

Jak mám postupovat při výměně zboží?

Při nevhodně zvoleném produktu máte u nákupu přes e-shop možnost odstoupit od kupní smlouvy a produkt na vlastní náklady vrátit zpět. Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-shopu naleznete v sekci ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.

Jak mám postupovat při vrácení zboží a odstoupení od kupní smlouvy?

Podmínky pro odstoupení od kupní smlouvy vytvořené na e-shopu naleznete v sekci ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY.

Při přebírání zásilky u přepravce jsem zjistil/a, že zásilka je poškozena.

Záleží na míře poškození. Pokud se jedná o drobné poškození obalu, zásilku převezměte. Pokud je evidentní, že je poškozené i zboží, zásilku nepřebírejte a sepište s dopravcem reklamaci. Pokud máte zájem o opětovné zaslání zboží, kontaktujte naše zákaznické oddělení.

Kam mám odeslat zboží, které chci reklamovat?

Kontaktní adresa pro zaslání reklamace je:
FITMANIA s.r.o.
ul. Strojnická 373
73701 Český Těšín

Za jak dlouho bude má reklamace vyřízena?

Všechny reklamace se snažíme vyřídit v nejkratší možné lhůtě, nejpozději do 30 dnů od jejího přijetí. Pokud by se tato lhůta musela prodloužit z důvodu objednání nového zboží nebo jiných podobných důvodů, budeme vás o tom informovat.

Grafický návrh vytvořil a nakódoval Shoptak.cz